دریافت کارت آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو سال 99
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ تاریخ انتشار

 نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون  استخدام گروه صنعتی ایران خودرو سال 99

  • لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه ­شنبه 99/11/14 بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

جهت دریافت کارت آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو سال 99 روی لینک زیر کلیک نمایید

 زمان و محل برگزاری آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو سال ۹۹ 

  • آزمون همه متقاضیان صبح روز پنجشنبه مورخ 99/11/16 برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8:30 همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون متقاضیان درج شده است.

درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.
2ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی متقاضی با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
3- چنانچه عکس روی کارت متقاضی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

 آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدام گروه صنعتی ایران خودرو سال 99 

  • در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان می‌توانند از ساعت 8:30 صبح الی12:00 و 14:00 الی 17:00 بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ 99/11/15 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق آدرس های زیر) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
1.  تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران : خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بن بست شاهرود
2. البرز کرج دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج -کرج: انتهای رجایی شهر بلوار شهید موذن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

به این مطلب چند ستاره می‌دهید؟(امتیاز: 4.5 - رای: 1)

ثبت نظر تعداد نظرات: 0 تعداد نظرات: 0
usersvg